Reply To: So you have ADHD/ADD. What weird things have you thought about? DISCUSS.

Home Welcome to the ADDitude Forums FAQ So you have ADHD/ADD. What weird things have you thought about? DISCUSS. Reply To: So you have ADHD/ADD. What weird things have you thought about? DISCUSS.

#80641
Jcm929
Participant

OMG where do i start haha. my mind is always way way out in space. I constantly replay situations. Like if someone phrases something odd, I’m like was he making fun of me? What did he mean by that. If i get cut off in traffic I’m thinking how cool it would be if they slid off the road. Like all hollywood style haha. Fast and furious 12 spins into the ditch. If someone says something stupid or outrageous i will think about it. I think a lot about the universe too. Like it’s huge so how can we possible be alone. Maybe “they” suffer the same setbacks as us. Meaning “they” are millions of light years away. The trip is just to far. Maybe there is a ship up there full of dead aliens haha. Tried to make it and couldn’t. Usually i have like ten things playing all at once. Sometimes I don’t even really know what i was thinking about. Literally just garbage floating around up there. My brain is wired to ask “why” all the time. I can’t just take something at face value. You can’t just tell me something is true without supporting evidence. It’s kinda cool how random my thoughts are sometimes. I can laugh at every situation. So I constantly laugh about stupid random crap that nobody else gets.

In school i never payed any attention. Barely knew the teachers name. Usually thinking about later that day. What was for dinner, did I lock the front door, why is the kid next to me scratching his head, does he have lice, mutant lice that will burrow through his skull, how come this chick in front of me smells like apricot and strawberry and mango and tangerine can’t she pick a damn smell, the lights are buzzing loudly, to damn loudly, maybe they will catch fire, where is the fire alarm in this room, oh its behind a stack of books, seems safe, wonder what the fire marshals number is, get this place shut down, why is this kid tapping his pencil, i will end him with that pencil in a minute, smells like burned tater tots, thought tater tots where on tuesdays now. and on and on and on. I can think about more random crap in twenty minutes than most people can all day haha.

hi back to ya, i like blue, hate red with a passion. 🙂